2 łącza do internetu

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Mar 2003, 18:22:35 CET

On Wed, 19 Mar 2003, Łukasz Buczyński wrote:
> Od kiedy uzycie crontab'a to chamskie fizolstwo ? osobiscie bardzo czest
> korzystam z dobrodziejstw crontaba i jestem bardzo zadowolony. Jak cos
> jest to czemu masz tego nie uzywac? zwlaszcza ze inne sposobnosci sa..
> niemozliwe. Jak sie nie da w sposob ala zebra itp soft.. to trza
> korzystac z tego co sie ma i koniec tematu. Przynudzasz powoli i
> doszukujesz sie po prostu. Podalem Ci gotowe sposoby.. nawet z nich nie
> skorzystales.

O nie.
Położenie routingu na podstawie tego czy ping dojdzie czy nie to *jest*
fizolska metoda. W dodatku na gumę do żucia i taśmę klejącą.

Cron-a też używam i to do wieeeelu rzeczy, ale na pewno tutaj nie użyję.

Przykro, że uważasz, że przynudzam, nie musisz czytać moich postów. Szukam
rozwiązania... normalnego.

> EOT

Słusznie - EOT

pozdr.  Paweł Gołaszewski