o kernelach...

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Śro, 19 Mar 2003, 22:25:22 CET

witam,

pytanek kilka:

1) czy domyślny kernelek Ra, 2.2.22-6 będzie kiedyś updejtowany, czy sprawa
jest już zamknieta ?
2) czy jest już do niego modułek wyłaczający ptrace() ?
3) kernel 2.2 vs. 2.4 - szybkość, wydajność - przykładowa sytuacja :
serwerek z 50-cioma sesjami ssh...?

no i pytanko nr 4 (ja wiem - było sto razy, nie bijcie) :

jak jest z tym kernelem 2.4.x...? mamy różne packi, nesty itp. itd... czy
więc kernel ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/cieciwa/ jest odpowiedzią
(głośno teraz jakoś sie o rzeczonym jajku zrobiło ;> ) ? może ktoś by
strzelił jakiegoś howtu... z wypowiedzi na liście troche trudno wywnioskować
jakąś oficjalną linię...(jest taka?) btw. co trzeba zaktualizować oprócz
samego kernel-* ?

z umizgami,
dfenz