IMQ

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 20 Mar 2003, 10:23:50 CET

On Thu, 20 Mar 2003, Grzegorz Saracki wrote:

> Cześć
>
> Bawię się z robienie skryptu do klasyfikacji ruchu na routerze na 2.4.19.
> Ponieważ widziałem że interfejsy imq sobie działają bez żadnych zabiegów
> postanowiłem robić to z ich wykorzystaniem. I ładnie nawet mi to szło do
> momentu gdzie do gotowych kolejek na imq chciałem puścić pakiety.

Czy aby na pewno IMQ dziala ???

> Zgodnie z przykładem robię:
> iptables -t mangle -A PREROUTING -i eth0 -j IMQ
> no i gleba, iptables nie rozumie co to IMQ, brakuje libipt_IMQ.so
> szukałem w innych wersjach , w 2.4.20 tez nie ma,

to co robi modol ipt_IMQ.o?
no i skad masz to iptables?

> próbowałem sam budować, zbudowało się ale bez IMQ, mimo że jest jakiś
patch
> Patch3: http://luxik.cdi.cz/~patrick/imq/iptables-1.2.6a-imq.diff-3

widocznie nie znalazl w kernelu wsparcia dla IMQ ...
Wiec nie buduje.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}