Czy poldek sprawdza autentyczność pakietów ściaganych dla PLD podczas instalacji ?

Pią, 21 Mar 2003, 19:49:37 CET

On Thu, 20 Mar 2003, Artur Frysiak wrote:

> Wystarczy użyć rpm 4.1 który sam weryfikuje sygnatury GPG/PGP bez pomocy
> zewnętrznego programu.

Myślę raczje o czyms innym .. problem raczje jest w tym że klucz
dystrybucyjny powinien byc w keyringu.
Keyring powinien być wczęniej wygenerowany (w raz hasłem do niego) i
dopiero piwero do niego powinien być zaimportowany klucz i podpidsany
hasłem keyringa.
W sumie w instalce mżnaby zrobić gotowy keyring z pustym hasłem i po
dociągnięciu klucza zaimportowaniu co trzeba i dalej ciągnąć instalację.

kloczek