Re: instalacja dz´wieoku - potrzebna pomoc

pifon pifon w poczta.onet.pl
Czw, 20 Mar 2003, 17:37:23 CET

>napewno musisz zainstalowac ncurses-devel
>i stworzyc skrot
>ln -s /usr/include/ncurses/curses.h /usr/include/ncurses.h

Pomoglo! Dzieki wielkie :) Choc nadal nie mam dzwieku to mam wrazenie ze juz
jestem tego blizej. Raz udalo mi sie zobaczyc (zaraz po instalacji)
alsamixer (ustawilem glosnosc do polowy). Zrobilem restart i w info o karcie
dzwiekowej pojawily sie wpisy (o sterowniku, o tym ze jest karta) choc nadal
cisza. Program odtwarzajacy CD pokazuje ze odtwarza, ale nic nie slychac.
Wyskakuje teraz blad przy próbie odpalenia/konfiguracji serwera dzwieku. Co
robic?
 Pozdrawiam, Przemek.