NVIDIA POMOCY

Rafal oryszcz w box43.gnet.pl
Czw, 20 Mar 2003, 20:17:06 CET

Witam Lista!
Odnosnie Twojej wiadomosci z 20 marca 2003; 20:16:
Sławomir> On Thu, 20 Mar 2003, Rafal wrote:

> [...]
Sławomir>                                   ^^^^^^
Sławomir> startx

Sławomir> najpierw jednak MYSZ!!
Sławomir> _________________________
Sławomir> $ poldek -i *nvidia*
Sławomir> # zainstaluje odpowiednie strowniki
Sławomir> $ X -configure
Sławomir> # sprawdzić jako root, czy to działa
Sławomir> # (środowisko graficzne można wyłączyć przez Ctrl+Alt+Bakspace)
Sławomir> # A póĽniej skopiuj plik ...
Sławomir> $ cp /root/XF86Config.new /etc/X11/XF86Config
Sławomir> ogólnie to:
Sławomir> $ poldek -i gpm
Sławomir> # o ile jesczcze nie masz
Sławomir> $ ln -s /dev/psaux /dev/mouse
Sławomir> # dopisać do /etc/sysconfig/mouse:
Sławomir> DEVICE=/dev/mouse
Sławomir> MOUSETYPE=ps2
Sławomir> BUTTON_COUNT=3
Sławomir> # powinno zadziałać
Sławomir> # i jeszcze trzeba zrestartować gpm'a
Sławomir> $ /etc/rc.d/init.d/gpm restart
Sławomir> -------------------------
Sławomir> Polecałbym jeszcze zainstalować jakiegoś windowmanagera...
Sławomir> $ poldek -i WindowMaker
Sławomir> $ wmaker.inst
Sławomir> $ startx
Sławomir> -------------------------
Sławomir> I jeszcze fonty 8859-2
Sławomir> $ poldek -i *8859-2* fonts-Type1-ulT1mo-1.0beta-2

----
Dzieki za odp.

  $ poldek -i *nvidia*
  $ poldek -i gpm
  $ poldek -i WindowMaker
  $ poldek -i *8859-2* fonts-Type1-ulT1mo-1.0beta-2

  Co znaczy poldek? Mam po prostu tak wpisac czy to jest oznaczenie
  jakiegos katalogu lub np. CDinstalacyjnej.

  Nie wiem wiec pytam, mowilem ze jestem jeszcze ciemny.
   (choc udalo mi sie zainstalowac juz nowe jadro :)

Rafal
oryszcz w box43.gnet.pl
20 marca 2003; 20:16