instalacja dz´wieoku - potrzebna pomoc

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 21 Mar 2003, 08:50:27 CET

Dnia czw 20. marzec 2003 17:37, pifon napisał:

> Pomoglo! Dzieki wielkie :) Choc nadal nie mam dzwieku to mam wrazenie ze
> juz jestem tego blizej. Raz udalo mi sie zobaczyc (zaraz po instalacji)
> alsamixer (ustawilem glosnosc do polowy). Zrobilem restart i w info o
> karcie dzwiekowej pojawily sie wpisy (o sterowniku, o tym ze jest karta)
> choc nadal cisza. Program odtwarzajacy CD pokazuje ze odtwarza, ale nic nie
> slychac. Wyskakuje teraz blad przy próbie odpalenia/konfiguracji serwera
> dzwieku. Co robic?

Pewnie jeśli nie zrobisz głośności na full to nie usłyszysz wiele.
Walczyłem w pracy z dźwiękiem na płycie i długo myślałem, że coś nie działa
aż zrobiłem głośniej i wreszcie usłyszałem.
Takie karty dźwiękowe na płycie chyba z zasady mają słabą głośność
i ustawienie głośności do połowy to jest bardzo cicho!!!

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu