Re[2]: instalacja dz´wieoku - potrzebna pomoc

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Pią, 21 Mar 2003, 11:40:55 CET

Hello Grzegorz,

Friday, March 21, 2003, 8:50:27 AM, you wrote:

GP> Pewnie jeśli nie zrobisz głośności na full to nie usłyszysz wiele.
GP> Walczyłem w pracy z dźwiękiem na płycie i długo myślałem, że coś nie działa
GP> aż zrobiłem głośniej i wreszcie usłyszałem.
GP> Takie karty dźwiękowe na płycie chyba z zasady mają słabą głośność
GP> i ustawienie głośności do połowy to jest bardzo cicho!!!

Sprawdz  jeszcze czy przypadniem nie masz pogodnych literek M na górze
suwaków, u mnie kiedyśto była włąśnie przyczyna braku dźwięku ;)

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl