POLDEK -I

Pią, 21 Mar 2003, 13:37:51 CET

On Thu, 20 Mar 2003, Rafal wrote:

> Witam!
>
> POLDEK u mnie nie dziala wyskakuje blad. No to normalne bo nie mam
> jeszcze sieci po Linuxem.
> Pytanie: jak obejsc poldka i cos takiego jak:
> nvidia;
> gpm;
> WindowMaker;
> zainstalowac naczej??
>
> Prosze o szczegolowa odpowiedz.

A ja prosziłbym o opis tego co chcesz zrobić bo to co napisałeś jest w
stylu "co to jest i w jaki sposób ?".

> Wiem ze narzekam i przepraszam za to ale nie mam jeszcze duzej wiedzy
> na temat Linuxa

Nie tyle narzekasz (narzekania w powyższym nei widze) co porostu dość
nieskładnei oopisujesz co chcesz uzyskać i co robisz (zaczynasz od
jakiegoś błedu .. kttórego nie ma, a na koniec p ytasz się "jak obejść"
podajać listę pakeitów).

kloczek