XXXXXXXX !!! POMOCY !!!

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Pią, 21 Mar 2003, 15:28:54 CET

Dnia 21.03.2003 o godz. 14:18, Rafal napisał(a):
> Mam PLD 2.4.19, zainstalowane XFree86-nvidia-driver.
[...]
> Aha, mam Nvidia Riva TNT32, co z driverami?

Piłeś coś? Masz problemy z logicznym myśleniem? Takie odnoszę wrażenie
czytając twoje listy... Dla własnego dobra przeczytaj to koniecznie:
http://bsdzine.org/rtfm/

> Jak moge to zmienic? czy uruchamiajac xf86config??
> Zrobilem juz tak, ustawilem 800x600.

jw.

> Czy po zmianie kernela na 2.4.19 musze jeszcze raz instalowac KDE,

Nie, to w żaden sposób nie jest ze sobą powiązane.

> Jesli tak, to jak go odpalic..

Np. możesz sobie dopisać do ~/.xinitrc linię "exec startkde" lub
zajrzyj do pliku /etc/sysconfig/desktop

Pozwoliłem sobie poprzestawiać linię z Twojego maila by uwypuklić
sprzeczności jakie wypisujesz.

Pytanie: czy nie powinno się odsyłać takich osób na grupę
alt.pl.comp.os.linux.newbie? Ktoś pisał o moderowaniu grupy.
Ja również jestem za tym pomysłem...

		Paweł

--
GnuPG-Key: http://magma-net.pl/~zaskor/gpg-public-key.asc