DHCPd - problemy z odpaleniem

Pią, 21 Mar 2003, 17:24:41 CET

On Fri, 21 Mar 2003, Radoslaw Kojdecki wrote:

> ...g dzie po pol godziny szukania dojdziesz do tego ze bu
> ddns-update-style dac na poczatek pliku ... :)

A jaki to ma niby wpływ ?
Jakoś nie widzę różnicy w tym czy da się to na poczatku czy na końcu
Przed chwilą sprawdziłem to i nawet jak wziąć to na logikę to żadna z
opcji konfiguracyjnych nie jest zależna od kolejnosci tylko od położenia w
hierarhii całego drzewjka opcji.

Tak czy inaczej nadal wątek jest o niczym bo nadal nie wiadomo nic
_kompletnie_ o jakie błędy/objawy tu chodzi.

kloczek