o kernelach...

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Pią, 21 Mar 2003, 20:19:36 CET

witam,

> A w tych sesjach co ?
> Swormułowanie w ten sposób warunków nie prowadzi do niczego miarodajnego.
> 50 sesji shellowych to nic wielkiego (jednostki z czymś takiem miałem juz
> na 1.2).

w sesjach....  program magazynowo-handlowy (we flagshipie)
spore wkorzystanie pamięci, cachowanie baz danych (dbf), przeglądanie... te
sprawy, zużycie procka stosunkowo małe (z wyjątkiem momentu indeskowania
zbiorów - ten piłuje proca niemiłosiernie)
serwery pod to dosyć wypasione (AthlonXP/PIII, 1GB RAM lub więcej)

czy

> A jakei jest pytanie ?

pytanie jest o "oficjalną" i bezpieczą metodę przejścia na 2.4.x (jest kilka
"paków" i można sie w tym wszystkim pogubić)

moja pozdrawia,
dfenz