cd-rw udf

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Nie, 23 Mar 2003, 13:03:38 CET

On Sun, Mar 23, 2003 at 12:42:54PM +0100, Grzegorz Godlewski wrote:

> ide-scsi załadowane? O ile dobrze pamiętam to pktsetup tworzył /dev/pktcdvd0
> więc mknod raczej zbędny. A tak w ogóle to radze devfs'a zainstalować.
Załadowane. Faktycznie coś tam jest tworzone:
$ sudo pktsetup /dev/pktcdvd0 /dev/scd0
ioctl: Inappropriate ioctl for device
$ ls /dev/pktcdvd0 -l
-rw---S--t    1 root     root            0 2003-03-23 13:01
/dev/pktcdvd0

No i oczywiście:
$ sudo mount -t udf /dev/pktcdvd0 /mnt/cdrom
mount: /dev/pktcdvd0 is not a block device (maybe try `-o loop'?)

Co do przejścia na devfs? A nie bedzie z tym problemów? Czego można się
spodziewać?

Pozdrówki,
Radek
--