cd-rw udf

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Nie, 23 Mar 2003, 13:23:17 CET

> Załadowane. Faktycznie coś tam jest tworzone:
> $ sudo pktsetup /dev/pktcdvd0 /dev/scd0
> ioctl: Inappropriate ioctl for device
Hmm, dziwne. Ta nagrywarka to potrafi, prawda?

> No i oczywiście:
> $ sudo mount -t udf /dev/pktcdvd0 /mnt/cdrom
> mount: /dev/pktcdvd0 is not a block device (maybe try `-o loop'?)
Płytę sformatowałeś?

> Co do przejścia na devfs? A nie bedzie z tym problemów? Czego można się
> spodziewać?
U mnie rozwiązało większość problemów z urządzeniami :)
Samo w sobie jest dość proste i zawsze można wrócić, więc twierdzę że
bezpieczne.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \