Re: Re[2]: instalacja dz´wieoku - potrzebna pomoc

pifon pifon w poczta.onet.pl
Sob, 22 Mar 2003, 01:10:19 CET

> Sprawdz  jeszcze czy przypadniem nie masz pogodnych literek M na górze
> suwaków, u mnie kiedyśto była włąśnie przyczyna braku dźwięku ;)
Włączyłem wszystko na full. Były literki - już ich nie mam. (Dzięki za
podpowiedzi :) )
Przy suwaniu myszką słychać w głośnikach cichutkie bzyczenie. Pomomo to przy
kliknięciu na pliku mp3 program do odtwarzania otwiera się i zaraz zamyka i
miga jeszcze jakiś komunikat o błędzie, ale za chwilę znika, tak że nic się
nie da przeczytać. Przy próbie odpalenia płyty CD wieszka się (klawiaturę
też wiesza - więc nie mogę się przełączyć do innej konsoli, żeby coś
ratować) i zostaje tylko przycisk reset.
Za to jak wchodzę KDE>Multimedia>Sterowanie aRts - odpala się dłuższą chwilę
i wyskakuje komunikat "Połączenie do sewera dźwięku nie powiodło się -
upewnij się, że artsd działa i wersja kdelibs nie jest starsza niż
kdemultimedia" - myślę że może przez to nic nie słychać. (przy
konfigurowaniu serwea dżwięku w KDE kontrol panel - pyta czy chcę uruchomić
go jeszcze raz, bo aplikacje korzystające z niego mogą "zachowywać się
dziwnie", wciskam "tak" i nie ma żadnych komunikatów o błędzie).
Poooomooocyyyy, bo już mi się płakać chce.
Przemek