moze ktos mi to wytlumaczyc

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Sob, 22 Mar 2003, 23:03:11 CET

Cześć

Dnia 22 marca 2003 (22:02:04) można było przeczytać:

> A jaką ma datę? Może sobie tam tylko leży bo jest stary a to jest
> nest-test? Może jest z jakiegoś brancha budowany? A może to protoplasta
> gtk2-engines?

A faktycznie. Z jakiegoś starszego speca budowany. Datę zdaje się miał
z 2002 roku.
Ja bym proponował go wywalić bo on w ogóle nie pasuje do tego co jest
w nest-test.

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

KLIKAJ!!! Nie pytaj dlaczego... >>> http://link.interia.pl/f16e2