Jaki program?

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 23 Mar 2003, 00:22:58 CET

Witam

Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś dobry program do składu
małej lokalnej gazetki (2xA2 dwustronnie).
Musi on spełniać takie warunki:
- łączenie tekstu z grafiką w miare prosto
- akceptuje grafike pod tekstem (lokalne tło - chyba tak to można nazwać)
- zapis do postscripta (lub musi istanieć konwerter z formatu plików
programu na postscript)
- chodzi na linuksie
- jest za darmo

Niby w OpenOffice to wszystko robi ale nie wydaje mi się by ten program
był do tego idealny. Mam nadzieje że ktoś zna/używa coś z przeznaczeniem
do takiego zadania i mógłby mi poradzić co używać.

Z góry dziękuje za pomoc.

Rennis