MUSIC -GAME

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 23 Mar 2003, 10:03:19 CET

On Sun, 23 Mar 2003 10:35:41 +0100 (CET)
<grzegorz w hurts.com.pl> wrote:

> Czy jesli jest muzyka w X-sach, a w grach nie ma to jest jakis blad w
> konfiguracji alsy czy X-sow ?

a może by tak coś dokładniej? konkretnie, np. xmms odtwarza audio, a w
auake3 nie słysze nic, mam alse-...., w modules.conf mam ...., moja
karta dźwiękowa to ..., pod moim wm używam serwera dźwięku..... itd.

Tak jak sformułowałeś zapytanie, odpowiedź na nie jest
niemożliwa. aczkolwiek można podejżewać że nie chodzi ani o Xy ani o
alse tylko wąskie gardło /dev/sound/dsp.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]