kilka pytan

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Nie, 23 Mar 2003, 14:07:12 CET

Witam
	Mam kilka pytan:
1) Czy da sie, jestli tak to jak, zrobic tak, zeby w przypadku
niedostepnosci serwera dhcp siec podnosila sie na sztywno? Bo teraz
jesli serwer dhcp padnie to nie mam anwet lanu i musze recznie wszystko
ustawiac albo czekac na powrot serwera..
2) Mozna ustawic sylpheeda-claws/gpg tak, zeby przy podpisywaniu maili
nie pytal sie o haslo do key`a?
3) Jak mozna zbadac jakie rozdzielczosci/odswiezania wyciagnie telewizor
pdolaczony do tv-outu? Bo teraz przy odpalaniu iksow mam (EE) RADEON(0):
No valid mode found for this DFP/LCD (i co to ejst DFP?)
Na razie to by bylo na tyle :) Z gory dzieki za pomoc.
p.

--
/==[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]=======================\
|==[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://drozdo.eu.org ]==|