ppp

Adam Zaleski netlest w netlest.net
Nie, 23 Mar 2003, 14:38:38 CET

Witajcie,

Mam mały problem z serwerem PPP i jezeli ktos
z Was moglby pomoc bylbym wdzieczny niezmiernie.

Moj problem polega na tym, ze mam ok 10 modemow
dostępowych przypadajacych na jeden serwer.
Polaczenie odbiera mgetty i wszystko hula bardzo
przyzwoicie. Userzy loguja się do sieci
za pomoca PAP'a. Hasla mam normalnie w pap-secrets
i tu zaczyna sie problem..

Jezeli np urzytkownik stasiu nie zapłaci za swiadczone
uslugi zmieniam mu haslo a on... bierze haslo  i login
np od swojego kolegi ktory takze korzysta z  moich usług.
Serwer wpuszcza jednoczesnie kilka osób z tego samego
logina i hasła. Nie mam najmniejszego pojecia w jaki sposób
mógłbym ustawic ograniczenie, polegajace na tym ze
z jednego loginu i hasla moze byc tylko raz w danej
chwili zalogowana osoba..

Bardzo prosze o pomoc jezeli ktos mial
taki problem.

P.S W chwili obecnej nie wchodzi w gre zmiana autoryzacji z pap
    na autoryzacje przez /etc/passwd to bylaby zmiana polegajaca
    na tlumaczeniu pani krysi ze ma sie logowac tak a nie tak.
    a serwerow ppp mam kilka i userow tez nie mało.

pozdrawiam
[Adam Zaleski +netlest+  netlest w netlest.net netlest w dione.ids.pl]
[Online: http://netlest.net ] netlest w IRCnet #bryndzel #phreakpl-]
[motd: "No love / No hope/ No feelings / NO MATTER!" --?>--(x)-&=]