kilka pytan

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 23 Mar 2003, 14:56:33 CET

On Sun, 23 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> To trzeba postawić drugi i synchronizować między nimi pliki konf.

A moze mu chodzi o to, ze majac BOOTPROTO=dhcp
chcialby w razie niedostepnosci dhcp w sieci miec jakies
"standby" IP ?
Nic prostszego - wystarczy dopisac w ifcfg-eth<numer>
dwie linijki:
IPADDR=<adres>/<prefix>
GATEWAY=<bramka>
i wtedy to dziala tak, ze jak jest dhcp to "przykrywa" te ustawienia
a jak nie ma dhcp - dzialaja one.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-