cd-rw udf

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Nie, 23 Mar 2003, 17:53:06 CET

On Sun, Mar 23, 2003 at 04:03:10PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> [root w wieszak misiek]# g -1i devfsd /etc/sysconfig/system
> # Start DevFS daemon to preserve compatibility with old "style" device names
> RUN_DEVFSD=yes

Zaraz po podmontowaniu rootfs in ro(?) mode:

Warning: Unable to open an initial console
grsec: attempted resource overstep by requesting 4096 for RLIMIT_CORE
against limit o by (modprobe.modutili:17) UID(0) EUID(0), parent
(init:1) UID(0) EUID(0)

i jeszcze jeden taki sam z innymi PIDAMI: :20 :19

Cóż - nie dziwota skoro devfs jest puste.
Zaraz po zainstalowaniu devfs:
$ ls /dev/
capi  cdrom  dri  initctl  log  mouse  pts

Czy zrobienie: mknod /dev/console c 5 1 pomoże?
Ile jeszcze takich rzeczy mnie czeka? Czy przypadkiem /dev/console nie
powinien się jednak znaleźć w devfs?

Radek

--
Radosław Kintzi