XFreee - i co dalej?

gol4s golas21 w wp.pl
Nie, 23 Mar 2003, 18:50:01 CET

Witam

Wyszukalem co sie tylko dalo odnosnie PLD i gnoma, ale nadal mam problem z jego uruchomieniem. Skonfigurowalem XFree przy pomocy xf86config (wszystko niby poszlo ok), pozniej mialem problemy z nvidia, ale zainstalowalem "nv" jednak po wszystkich tych konfiguracjach gdy pisze "startx" pokazuje mi sie szary ekran z umieszczonym i pomniejszonym widokiem konsoli w lewym gornym rogu. Ogolnie nie moge nic zrobic, wiec wychodze z "X-ow" Ctrl+Alt+Backspace. Ciekawa rzecza jest, ze w logu XFree nie ma zadnych errorow i przez to nie wiem czego to moze byc wina.

Mam nadzieje, ze nie przesadzilem z pisaniem, ale chcialem opisac moj problem jaknajdokladniej.

THX