cd-rw udf

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Nie, 23 Mar 2003, 20:56:55 CET

On Sun, Mar 23, 2003 at 06:29:08PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Dodaj w lilo append="devfs=mount" i bedzie działać

Super. Dziękuje wszystkim za pomoc. Po przejściu na devfs problemy
z /dev/pktcdvd zniknęły. Reszta rzeczy też pięknie działa.

Jeszcze dwa pytania związane z tymi tematami:
1. MOUNT_DEVFS=yes jest niepotrzebne przy append="devfs=mount". Kiedy
   jest potrzebne? Są takie sytuacje? To już czysta ciekawość.

2. Jak robie z usera mount /mnt/floppy - to katalog ten zmienia
   właściciela i grupe. Z /mnt/cdrw tak się nie dzieje, chodziaż wpisy
   w fstab wyglądają tak:
/dev/fd0                /mnt/floppy             auto    user,noauto   0 0
/dev/pktcdvd            /mnt/cdrw               auto    user,noauto   0 0
   Od czego takie zachowanie zależy?

Pozdrawiam,
Radek

--