Mplayer: problem z make

_-=MrRobby=-_ mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Pon, 24 Mar 2003, 07:56:31 CET

Witaj pld-users-pl!

  Dzieki grzesiek z parametrem en skompilowalo sie :)) Mam jeszcze
  jeno no moze 2 pytanka. Chcialem sobie zrobic ikone w wmaker do
  gmplayer-a
  1. Jak zrobic ikone w wmaker??? bo mam go od 2 dni i jescze tego
  nieobadalem :P wiem ze napewno jest banalne ale jakos niemoge na to
  wpasc
  2. Jak powina wygladac komenda przypisana do ikony aby po nacisniecu
  na nia byla wpierw odpalana konsola xterm a pozniej w niej
  gmplayer???

Pozdrawiam _-=MrRobby=-_

      .--.
     |o_o |   @:        mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
     /_ / |    GG:       245415
   //    \ \    ICQ:      166364826
 )~\_    _/~(     Linux Registered User #292119 (Linux Counter)

"Na pudelku pisalo: "wymaga WINXP lub lepszy", wiec zainstalowalem Linux-a :)"