sms-1.9.1e - naruszenie ochrony pamieci

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 24 Mar 2003, 14:49:56 CET

* Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> [030320 08:30]:
> Wczoraj ktoś pisał że jak limit na Erę się skończy, to sms tak kończy. ;)
A moim zdaniem to jest bug programu... Przecież to bez sensu, żeby
przepełnienie limitu powodowało "Naruszenie ochrony pamięci". W każdym
bądź razie zbudowałem najnowszą z CVS'a i problem ustąpił...

Pozdrawiam,

ediap

--
-=#=-   Adam Piatyszek - "ediap"    -=#=-                       -=#=-
-=#=-   ediap(at)et.put.poznan.pl   -=#=-   Linux ID: #204648   -=#=-