lyx 1.3.1 na qt

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 24 Mar 2003, 16:56:43 CET

On Mon, 24 Mar 2003 16:24:13 +0100
Tomasz Berg <tberg w o2.pl> wrote:

> Mam dosyc niezrozumialy poblem z odpaleniem lyx'a z  uzyciem qt 3.1.2
> + kde 3.11 from blysk - przy probie uruchomienia wyskakuje blad
>
> No Keramik (albo inny styl oknien KDE) style available!

właśnie przyglądam się sprawie dokładniej. lyx w przeciwieństwie do
innych programów opartych o qt szuka styli w plugins-st, a nie jak to
robią inne w plugins-mt. tyle wyczytałem z trace'a jak narazie. widać
trefnie się linkuje z qt (tylko szczelam).
aktualnie przebudowuje go po przegenerowaniu makefile'ów i całego tego
cholerstwa. a nóż pomoże ;>

acha, w BR jest tetex-fonts, chyba nie mamy już czegoś takiego (nest).
poza tym nie widzi aiksaursa, ale tym narazie sobie głowy nie
zawracałem.

pozdr.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]