SKB

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 24 Mar 2003, 17:32:48 CET

On Mon, 24 Mar 2003, Kif wrote:
> Witam,
>
> co jakiś czas maszyna na której mam squid`a pisze do logów następujący ciąg
> komunikatów, po którym wykłada się:
>
> w3c kernel: eth0: Memory squeeze, deferring packet.
> .
> w3c kernel: SKB allocation failed
> .
>
> Maszyna ma 1 GB RAM`u, a sieciówki to eth0 - pcnet32, eth1 - 3c90x
>
> Jak rozwiązać ten problem?

Albo zmniejszyc cache_mem (z obserwacji 1/4 dostepnego ram'u wystarcza na
okolo 2 tygodnie ;>) albo ustawic limity np. przy pomocy PAM'a.

Po prostu ze squid'a wycieka pamiec i cholera wie jak to powstrzymac.

pozdro.,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl