Jaki program?

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 24 Mar 2003, 17:20:30 CET

Tomasz Rutkowski wrote:
> Witam
>
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś dobry program do składu
> małej lokalnej gazetki (2xA2 dwustronnie).
> Musi on spełniać takie warunki:
> - łączenie tekstu z grafiką w miare prosto
> - akceptuje grafike pod tekstem (lokalne tło - chyba tak to można nazwać)
> - zapis do postscripta (lub musi istanieć konwerter z formatu plików
> programu na postscript)
> - chodzi na linuksie
> - jest za darmo
>
> Niby w OpenOffice to wszystko robi ale nie wydaje mi się by ten program
> [...]

Na LinuxNews o dwóch ostanio pisali. Passepartout i Scribus
http://www.stacken.kth.se/project/pptout/
http://web2.altmuehlnet.de/fschmid/

Niestety jeszcze nie miałem okazji sprawdzić na ile nadają się do użytku.
bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/