lyx 1.3.1 na qt

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 24 Mar 2003, 20:48:24 CET

On Mon, 24 Mar 2003 17:31:24 +0100
Tomasz Berg <tberg w o2.pl> wrote:

> jakkolwiek nie jestem linuxowym guru, to problemy spowodowalo
> prawdopodobnie u mnie przejscie z qt 3.0.5 na 3.1.2.
>
> Poprzednio lyx 1.3 smigal na kde 3.0 i 3.1 a teraz na nowym qt nie
> rusza ani 1.3 ani 1.3.1

remedium: qt bez statycznych bibliotek, po przebudowaniu (co trwało całą
wieczność) qt, lyx nie burzy się już i działa jak powinien. nie
zauważyłem zmian w działaniu innych programów, aczkolwiek nie używam
kde i nie ma pojęcia ja to na nie wpłynie.

pozdr.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]