kernel

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 24 Mar 2003, 22:50:17 CET

pozwole sobie wyjatkowo na napisanie niezgodnie z RFC, ale czy NAPRAWDE
TAK TRUDNO jest chociazby POCZYTAC! JAK PISZA INNI i zastosowac sie do
tego??? tzn.
1> odpowiadac POD CYTATEM! (ew. wcieciami, pomiedzy cytowanymi
   linijkami, wtedy oddzielajac cytat od odpowiedzi JEDNA PUSTA LINIJKA z
   gory i z dolu...

2> WYCINAC! wszystko co NIEISTOTNE w cytowanym mejlu... (np. Orginal
   Message i tego typu Outlookowe badziewia...)

3> NAJPIERW pomyslec, poszukac samemu, poczytac dokumentacje, a DOPIERO
   gdy to NIE PRZYNIESIE rezultatu, spytac na forum publicznym...

teraz przeczytaj sam swojego mejla i zastanow sie co zrobiles nie tak...
(to byl jedyny powod zalaczenia go tutaj, bowiem inaczej bylby
kompletnie nieistotny...)