o kernelach...

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 25 Mar 2003, 11:24:48 CET

On Mon, Mar 24, 2003 at 21:46:51 +0100, BartOwl wrote:
> mi sie zdaje, ze moze to byc z powodu glibcow skompilowanych w
> srodowisku 2.2.x... sproboj apgrejdnac do czegos kompilowanego w
> otoczeniu naglowkow jaja 2.4.x i zobacz czy sytuacja sie bedzie
> powtarzac... mi to przynajmniej pomoglo.
Wlasnie aktualizacji glibc wolalbym uniknac. Jest to jeden z
najczulszych elementow systemu, a o nowej wersji przewijaly sie tutaj
niezbyt pochlebne opinie.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?