Ra + 2.4.20

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 25 Mar 2003, 15:20:53 CET

Dnia Tuesday 25 of March 2003 13:04, Wojciech \ napisał:
> ??
> raczej nie, wszystkie stabilne 2.4.20 sa otagowane ...
> Inna sprawa czy jeszcze sa w repo zrodla ..
> ale na to to juz nie mam wplywu ...

O, to miło. Na razie niedotykałem, ale sprawdzę i ... ;P
Co do źródła - olać te, do których są "sprawne" linki, ale jak jakieś
"własne" patche wyleciały i nie ma ich w repo, to po prostu brak mi słów.

> Chodzi mi o tagowanie :))
> Mialem same problemy z tagowaniem 2.4.19 ..

Ej, przecież po wypuszczeniu Ra wszystko jest otagowane przez
$version-$release AFAIR - i kloczek (bo to on chyba się w to bawi) raczej
nie ma z tym problemu. Czy to może robi builder (coś mi o oczy się
takiego obiło). W każdym bądź razie, dzisiaj dostałem namacalne tego
korzyści - dodałem sobie BR do aspell.spec, na którym był tag RA-branch -
po commicie, zrobił się z tego branch (tak jak chciałem) - "cud, miód i
orzeszki" (c) mmazur ;)

> Z tagami nie ..
> A i z dzialaaniem tez mi sie nikt nie skarzyl ...

Nikt Ci się nie skarżył na 2.4.20? To dlaczego 2.4.18 i 2.4.19 w ogóle
istnieje, ma się dobrze i jednak dostaję sygnały, że ten lub tamten
"mógłby" jeszcze zostać? Czego nie rozumiem? Nawet dziurowatość ludziom
nie przeszkadza (dziwny ten świat ;) ).
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/