MySQL - problem z odpaleniem

Linux User freegame w poczta.onet.pl
Pon, 24 Mar 2003, 23:37:42 CET

Witam, mam problem z bazami mysql. Podczas automagicznego uruchamiania
systemu wszystko jest oki, jesli poźniej wpisze mysql to error 1045: Access
denied for user: 'root w localhost' (Using password: NO)
gdy odpale mysqld to Fatal error: Please read "Security" .....
030325 ... Aborting
030325 ... mysqld: Shutdown Complete

Pozatym nic nie wiem! Poszukałbym w manach ale nie wiem czego, bo to ze mam
przeczytac cos o Security to sie domyślam, tylko co...
Prosze o sensowne odpowiedzi (podpowiedzi) a nie zbywanie i odsylanie do
manow i googlów - to juz studiowalem!

Pozdrawiam wszystkich