MySQL - problem z odpaleniem

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 25 Mar 2003, 00:10:36 CET

24 marca 2003 (23:37:42) Linux User napisal:

LU> Witam, mam problem z bazami mysql. Podczas automagicznego uruchamiania
LU> systemu wszystko jest oki, jesli poźniej wpisze mysql to error 1045: Access
LU> denied for user: 'root w localhost' (Using password: NO)
LU> gdy odpale mysqld to Fatal error: Please read "Security" .....
LU> 030325 ... Aborting
LU> 030325 ... mysqld: Shutdown Complete

LU> Pozatym nic nie wiem! Poszukałbym w manach ale nie wiem czego, bo to ze mam
LU> przeczytac cos o Security to sie domyślam, tylko co...
LU> Prosze o sensowne odpowiedzi (podpowiedzi) a nie zbywanie i odsylanie do
LU> manow i googlów - to juz studiowalem!

Probowales tego: $mysql -u root -p
jezeli uda sie zalogowac, to mozesz:
mysql> \u mysql
mysql> select * from user;
i recznie pododawac/pozmieniac/wyedytowac userow.

A tak w ogole, to tez mialem problem z odpaleniem tego. Oto watek:
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:sss:18702:200303:dgnkncphledncaocpddm

--

Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org