zepsuty rpm?

Krzysztof Kaczmarek pingfin w poczta.fm
Wto, 25 Mar 2003, 00:37:29 CET

* Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [2003-03-25 00:28]:
> [...]
> Skoro tyle już zrobiłeś, to mogłeś poszukać w archiwum tej grupy jak to
> rozwiązać, bo problem był już niejednokrotnie wałkowany.

[...]

> To nie ma znaczenia, a rozwiązenito skasowanie wszystkiego w
> /var/lib/rpm za wyjątkiem pliku Packages, a potem odpalenie rpm
> --rebuilddb

Wielkie dzięki. Nawet czytałem cały wątek o tym i skorzystałem z tego
sposobu gdy rpm po przesiadce na nesta rzucał jakimis błędami związanymi
z db4 bodajże. Nie przyszło mi do głowy, że teraz to samo pomoże. Swoją
drogą co powoduje konieczność takiego przbudowywania bazy pakietów co dwa
tygodnie? Mam sobie to wpisać do crona? ;)

pozdrawiam
--
 Krzysztof Kaczmarek | pingfin w poczta.fm |-| GS/CS d- s+:- a-- C++ U++
"It is a good viewpoint to see the world |-| L++>+++ W+ N++ Y+ w(--) G