lm_sensors - 2.2.25

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Wto, 25 Mar 2003, 08:21:21 CET

Dnia Tue, 25 Mar 2003 00:02:43 +0100 Adam Gapiński
<Adam.Gapinski w artikon.one.pl> napisał:

> Osóbka znana jako Łukasz Jernaś, wystukała:

> No dzięki za słowa poparcia;(

Nie bierz tego do siebie, po prostu tak powiedziałem gdyż przeważnie sam
takie odpowiedzi z różnych stron słyszałem. Trochę czasu (oraz nabycie
umiejętności wyszukiwania plików w shellu poldka) i z takimi
kłopotami sobie sam poradzisz :)

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś