Problem z logrotate

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Wto, 25 Mar 2003, 10:43:24 CET

Cześć

Mam dziwmy problem z logrotate, obraca mi tylko cześć logów.

dopisanie -v zaowocowało takimi faktami

logrotate czyta konfigurację dla wszytkich plikow , równiez tych ktorych
potem mi nie chce obrócić
Daje komunikat "reading config info for ..."

Dalej, według kolejność pisze że albo obraca , albo nie i gdzieś koło 10
pliku kończy swoja działalność, sprawdzając około jednej trzeciej plików
jakie miał sprawdzić. U mnie staje na cron. Te co obrócił są z różnych
plików w logrotate.d.

Najdziwniejsze jest to że jeżeli wkleję dokładnie to samo co wykonuje
cron "/usr/sbin/logrotate -v /etc/logrotate.conf" dodając na koniec
"2>~/log.log", do linii komend to wszystko jest idealnie, sprawdza
wszystkie pliki i w logu są wpisane wszystkie pliki.

pozdr.
--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |