Ra + 2.4.20

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 25 Mar 2003, 11:45:54 CET

On Tue, 25 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:
[...]
> mnie znikną. A niektórzy podobno jeszcze tego używają. Inna sprawa, że te
> kernele nie są odporne na ostatniego sploita (o ile może 2.4.18 udałoby
> mi się zapatchować, o tyle do 2.4.19 nie mam źródeł (dzięki cieciwa)).

A mozesz mi powiedziec jaka tu jest Moja wina ????

Ja z 2.4.19 mialem same problemy ....
Dlatego jak tylko sie dalo przenioslem sie na na 2.4.20 ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}