Ra + 2.4.20

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 25 Mar 2003, 13:38:53 CET

Dnia wto 25. marzec 2003 13:03, Zbyniu Krzystolik napisał:
> Mniej wiecej Tue, Mar 25, 2003 at 12:12:25PM +0100, zainteresowany
>
> Jarosław Kamper rzekl:

Ja mogę za siebie : postawiłem kilka serwerów u klientów jako serwery
aplikacji do sprzedaży detalicznej ( sklepy, drukarki fiskalne, łączność
do centralnych serwerów z repliakacja danych ze sklepów ).
Wszystkie mam na 2.2.22 z instalki wypalonej z ISO z ftp.

DZIAŁA !!! Rewelacyjnie ! Mam to na maszynach od 586 wzwyż
z FS : Reiser i JFS.

I jeśli 2.2.22 w miarę dobrze będzie mi obsługiwać takie małe
przelotki z RS-232 na USB to nie będe musiał na razie wcale się
przenosić na 2.4.xx
A jeśli będę miał problemy z 2.2.22 z USB, to tak na wszelki
przypadek powiem, że wtedy ISO z 2.4 od razu zamiast 2.2
byłoby wielkim wybawieniem.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej