Problem z logrotate

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 25 Mar 2003, 15:53:47 CET

On Tue, 25 Mar 2003 10:43:24 +0100
Grzegorz Saracki <sarak w gisz.net.pl> napisał(a):

> Cześć
>
> Mam dziwmy problem z logrotate, obraca mi tylko cześć logów.
>
> dopisanie -v zaowocowało takimi faktami
>
> logrotate czyta konfigurację dla wszytkich plikow , równiez tych ktorych
> potem mi nie chce obrócić
> Daje komunikat "reading config info for ..."

napiszę tak: objawy miałem podobne i....

może to trochę nie na temat ale jak miałem syslog-ng to działo
się tak że z crona urychamiany proces rotacji logów nie robił ich
po wymianie na zwykłego syslog-a i klogd wszystko wróciło do
normy logorotate wykonywał się prawidłowo.

pozdrawiam
Grzegorz