Sterowniki do ati

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 25 Mar 2003, 16:35:38 CET

Dnia wto 25. marzec 2003 13:06, Maciej Świniarski (luzik) napisał:

>    ModulePath "/usr/X11R6/lib/modules.gatos"
>    ModulePath "/usr/X11R6/lib/modules"
Tego dziś spróbuję ale dopiero w domu...
Ale wydaje mi się, że X -configure zapisuje oprócz domniemanej konfiguracji
X-ów wszystkie możliwe parametry danego modułu.
Jeśli źle myślę niech mnie ktoś naprostuje.
A więc zgodnie z tym co domniemywam czy można przekonać aby X -configure
"pokazał co potrafią" sterowniki z gatos?

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu