Re: DHCP - wymiękam..

zytek@azazel.ostrow-wlkp.net zytek w azazel.ostrow-wlkp.net
Wto, 25 Mar 2003, 19:20:06 CET

> Nie wiem czemu dziwissz się że mając statyczne wpisy ARP przydzialając
> aderesy z puli masz kłopoty z łącznoscią (?)
>
> [..]
>
> To znaczy że albo rynba albo akwarrium .. albo masz statyczne wpisy ARP
> i  pod nie przydzielasz IP albo przydzielasz adresy z puli.

Nie nie. To nie było aż tak proste. Rzadnych statycznych ARP. Ogólnie
problem rozwiązałem dzisiaj po szkole.. pomogło wyciąganie kabli aż
zadziała.. gdy mój Win98 przydzielił sobie IPka wkładałem kabelki do
głównego switcha spowrotem.. winowajcom był kabel na którego drugim końcu
jest chyba;> router z Netii. Czemu tak się działo - nie wiem.. może to
sprawdzimy jak nam się będzie chciało kombinować, bo ja mam dosyć..