DHCP - wymiękam..

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 26 Mar 2003, 00:43:53 CET

On Tue, 25 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem czemu dziwissz się że mając statyczne wpisy ARP przydzialając
> aderesy z puli masz kłopoty z łącznoscią (?)
>
> [..]
>
> To znaczy że albo rynba albo akwarrium .. albo masz statyczne wpisy ARP i
> pod nie przydzielasz IP albo przydzielasz adresy z puli.

A windows prawda. Przeczytaj dokladnie co napisal - nie ma statycznych
ARP'ow .. MIAL je ale teraz nie ma. A problem wynika z tego ze na tym
kablu ktory wypial ktos sobie przypisal pewnie duuuzo adresow IP widzialem
u mnie u jednego usera taki programik co probuje cos takiego robic aby
zwiekszyc transfery w sieciach P2P.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl