Polskie man'y

Marcin pld-user w o2.pl
Śro, 26 Mar 2003, 09:50:15 CET

Witam

Mam zainstalowane PLD poprzez ftp na i586 i wszystkie podstawowe manuale są
po polsku (co mi bardzo odpowiada). Na drugim komputerze (w domu bez dostępu
do Internetu) mam PLD Ra-1.0 dla i686 z obrazów ISO zainstalowane z CD-ROMu.
Na kompie z i686 manuale są w wersji angielskiej co jest dla mnie
utrudnieniem (nie zawsze dobrze rozumiem o czym mowa).

Pytanie - w jaki sposób zrobić żeby many były na i686 po polsku?
BTW podczas instalacji wybrałem "instalację po polsku"

Marcin