Problem z logrotate

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Śro, 26 Mar 2003, 15:01:44 CET

Dnia 2003.03.25 16:04:02 +0000, Jarosław Kamper napisał(a):

> Bo zwykły syslog nie ma jednego błędu którego ma syslog-ng (w konfigu) o
> którym pisałem AFAIR *w styczniu* i poprawienie go "uniemożliwił" mi
> kloczek. Fajnie mieć tak rozjebane zasoby z powodów ideologicznych, nie?

można prosić o linka do tego (sam nie umiałem znaleźć) ,
albo krótkie wyjaśnienie o co chodzi.
Przypuszczam że jest jakiś sposób aby obejść ten problem. Bo nie bardzo
mi się widzi przejście na zwykłego sysloga.

pozdrawiam
--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |