Błąd w poldku, rpmie lub bazie pakietów

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 26 Mar 2003, 16:57:40 CET

środa 26/03/2003 12:49:17, Paweł Zaskórski:

> Hmmm, nie bardzo umiem posługiwać się tym programem a już tym bardziej
> umiejętnie interpretować wynik. Niemniej jednak spróbowałem:

Podejrzewam librpm-a, wygląda jakby się sypał przy odczytywaniu pakietu.

1) Próbowałeś z binarką poldka z nesta?
2) Spróbuj przebudować poldka z --debug (rpmbuild -bb --debug)
   co pozwoli zobaczyć gdzie dokładnie się sypie. (Wiesz jak obejrzeć
   "backtrace" mając zrzucony core?)