Problem z logrotate

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 26 Mar 2003, 19:07:56 CET

Dnia Wednesday 26 of March 2003 15:01, Grzegorz Saracki napisał:
> [...]
[...]
> można prosić o linka do tego (sam nie umiałem znaleźć) ,
> albo krótkie wyjaśnienie o co chodzi.
> Przypuszczam że jest jakiś sposób aby obejść ten problem. Bo nie bardzo
> mi się widzi przejście na zwykłego sysloga.

Oczywiście - zajrzeć do pliku /etc/logrotate.d/syslog-ng i spojrzeć na 79
jego linijkę. I teraz są dwa wyjścia:
- zmienić nieistniejący /var/log/archive/mail na istniejący
/var/log/archive/
- stworzyć nieistniejący katalog /var/log/archive/mail

Wybór rozwiązania uzależniałbym od posiadanego MTA (używającemu własnego
katalogu bym jednak stworzył (np. exim), nieużywającemu poprawiłbym
konfig (np. sendmail, omta)).
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/