Problem z logrotate

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 26 Mar 2003, 20:43:47 CET

Dnia Wednesday 26 of March 2003 19:59, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Tue, 25 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:
> [..]

> Najwidoczneij nei zrozumiałeś o co mi chodziło .. a chodziło mi o to
> zeby pamietać pzredewszystkim o ujednoliceniu gospodarką logami i
> podporządkowywaniu reszty zmian temu celowi.

Ty też mnie nie zrozumiałeś - chodziło o sprawny pakiet (nieważne, sprawny
czy nie ideologicznie). Dalej nie mamy sprawnego pakietu, ani
usystematyzowanej "gospodarki logami". Dla mnie wyższy priorytet ma
działanie, a polityczna poprawność z logicznego punktu widzenia nigdy nie
powinna być wyżej. Mylę się? Nie potrafię tego usystematyzować. Potrafię
przywrócić funkcjonalność pakietu, na dwa sposoby (które już dzisiaj
gdzieś podawałem).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/