Problem z logrotate

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 26 Mar 2003, 20:48:18 CET

Dnia Wednesday 26 of March 2003 20:03, Tomasz Kłoczko napisał:

> Chodzi raczje o to że jest mała rozpierdziucha bo syslogd i syslogg-ng
> zapisują mail severity. Od zastanowienie się i dopiero potem
> zdecydowanei do jakeigo wspólnego modelu dążymy (nie sa to
> bynajmneij jedyne dwa syslogd jakei mamy) zdecydowania do jakiego
> modelu jeśli chdozi o rzdzielanie informacji dążymy należy zacząć (przy
> czym dyskusja może obejmować omówienie wariantów które gdzieś ktoś
> widział i czy inne takie). Ewentualne korekty bedą tylko konsekwencja
> przyjetych założeń.

Dla przykładu tylko dodam, że należałoby również uwzględnić różne MTA -
(te z którymi się spotkałem) sendmail i omta walą wszystko w jeden plik
(maillog), exim w 3 - do pierwszego przypadku osobny katalog jest bez
sensu, do drugiego raczej wskazany.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/